Wednesday, January 26, 2011

Bila seorang yang xder yang di perlukan

bila seorang bukan bloger nak jadi bloger jadi mcm aku
bila seorang bukan photografer nak jadi photografer jadi mcm aku
bila seorang bukan ganas nak jadi ganas jadi mcm aku
bila seorang bukan pelakon nak jadi pelakon jadi mcm aku
bila seorang bukan bertanggungjawab nak jadi bertanggungjawab jadi mcm aku
bila seorang bukan skater nak jadi skater jadi mcm aku
bila seorang bukan freerunner nak jadi freeruner jadi mcm aku
bila seorang bukan tukang masak nak jadi tukan masak jadi mcm aku
bila seorang bukan pemain ragbi nak jadi pemain ragbi jadi macam aku
bila sorang bukan proggramer nak jadi proggramer jadi mcm aku
bila seorang bukan perokok nak jadi perokok jadi mcm aku
bila seorang bukan rajin nak jadi rajin jadi mcm aku
bila seseorang bukan baik nak jadi baik jadi mcm aku...

di jadikan cerita aku x tau aku ni nak duduk kat maner yang ni xleh yang tu xleh yang tu lagi ah x leh aku nak jadi aper ni sebernar nyer..semua asyik xleh itu xleh semua asyik nak sekat semua asyik nak kate itu lah ini lah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...