Friday, September 04, 2009

Zaman Kanak-kanak


tengok sepupu-sepupu aku yang kecik ngah main teringat aku zaman aku dulu...macam2 benda nakal aku buat huhu ,hbs semua benda aku main maner ader perasaan takut aper2 penyakit ke ,hantu ke,org mengculik ker...isk kenapa alh...dulu kalau setakat main masak2 ngan pasir aku siap leh makan lagi kot pasir tu..hhhuuuuuuuuuuuuuuh x sedap tapi kecik2 aper aku paham huhu...main tarzan aku palaing ske coz mencabar tapi ader 2 menda yang x best pasal tarzan satu kalau ko jatuh dari pokok memanglah sakit lagi2 tinggi umah 2 tingkat...pening aku jath ari tu...dua lagi lah kalau mak bapak tau lagi naya satu kmpung kena kejar ngan rotan huhuhuh..bukan aper diorng syg kita tu....hah lagi satu aku dulu pantang nampak air bertakung alah biasa ah kg aku alhamdullilah x pernah banjir...asal ader air bertakung aku terjun hinggakan air longkang pun aku menyelam siap buat scuba guna batang salur air mesin basuh yang entah maner aku jumpa huhuh...last2 bapak aku dtg kena kejar lagi huhuhuh....isk2 nakal tu...aku dulu kalau nerajuk or uat salah aku akan menyorok dari mak bapak aku ..biasa nyer belakang kepala katil bawah katil dalam almari yang aku rase selamat ah last2 tertido kat situ..hahahhabodoh tul...dulu sebut permainan ader musim dier ..jap musim gasing,jap musin layang-layang. jap musim bola, yang paling aku x lupa musim kereta dash-yangkuro(skrg keta audey) huhuh yang dalm cerita karton tu..leh tukar2 enjin tukar tayar pastu berlumba kat litar...di sebabkan aku org kg dan miskin mase tu kereta aku dpat menang main tikam pastu litar uat sendiri pakai kayu..wwooooooo jadi tu huhuh best2..hahah entah ...kenangan kenangan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...