Tuesday, October 26, 2010

Cinta, Sayang ....365 Hari

Cinta and sayang kalau di gabungkan sekali bermacam2 leh jadi..bukan gembira je...sedih.... marah....kecewa...kebingungan..kebosanan.....x percaya..namum manusia still x leh lari dari semua tu....

ianya satu perasaan yang amat hebat....biasa2 manusia kata cinta kata syg hanya diantara manusia ..itu betul lah kita x leh nafi kan tapi sebner nyer perasaan itu dah lamer dah ader dlm kehidupan dunia ni...dlm mana2 agma sekali pun mesti menekan-kan akan cinta dan syg kepada pencipta, sesama saudara mara..sesama sahabat...dan sesama kita..

dan Manusia biasa x dpt lari dari perasaan itu dan bagi aku perkara normal seseorg itu jatuh cinta ..,ummph tujuan aku tulis sebenar nyer just mengingati hari aku yang 365 hari aku dengan DIA so..share lah sikit aper yang aku rasa..maybe setiap org lain rasa nyer tapi ini bagi aku...moga2 yang sedang berbahagia kekal bahagia yang ondaway teruskan usaha..yang selalu gaduh ..hehhe pandai2 lah settle k...

p/s: Love u

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...