Sunday, October 24, 2010

Hujung Minggu



Kalau korang lah aper ye yang korang buat hjung2 minggu ni?
keluar date? tido? stdy?kuar jalan2..balik umah bagi mereka yang duk
hostel..aper2 pun setiap owg ader cara masing untuk mengisi hujung minggu masing2...aku lak hujung minggu aku aku x tahu aku buat pe......
gambar ini hanya hiasan Semata2
So alkisah hjung minggu aku...
Bgan nyer tido aku pada hari sabtu..aku masak meggi....makan meggi pastu duk berjangok depn tv tengok aper yang ader..aku boring..bergolek depan laptop lak....pastu member2 dtg lepak kat umah aku lyn tapi aku just hidangkan air kosong je lah..umah bujang kan..sembang2 ade
r lah satu hamba allah baik ati nak belanje dominos..aper aper lagi cergas lah order..owg dah nak belanjaer korang jgn teragak2 ok..tungu punya tunggu pizza sampai ..maka mula lah upacara santap menyantap...aku surh member2 lepak ..aku mula kan operasi membasuh baju..huk2 dua minggu x basuh so aku dah xder stok baju kena gK BASUH NI,

maka basuh lah kau ngan jaya nyer..aku ni bila dah start basu
h aku akan basuh semua..yang jadi mangsa kasut2,dapur dan sebagai nyer..maka bnyak lah yang basah di rumah aku...maka tiba lah mlm..member aku duk melyn tv ngan ps2 ..aku keletihan lepak2 jap..pastu teringat meggi aku pagi tadi x hbs lagi aku pun makan lah meggi tu....lepas je aku mkn meggi aku rasa nak masak nasi aku mask nasi..aku berpikiran bleh uat nasi goreng nanti..so mlm tu di depan tv aku terbongkang bagai raksasa mendapat daging....


gambar ini hanya hiasan Semata2
pling pling pling
dah pagi ahad, iaitu ari ni...aku pun bgn mcm biasa lah mandi ke aper ke..aku rasa lapar lah pulak..lalu ku goreng nasi ..peeeh sungguh sedap sekali..mkn lah aku keseorangan nasi goreng bujang..lupa nak ckp member2 aku dah balik time aku tido...aku pun bukak laptop xtau uat pe taip lah cerita ini.....smpai lah sekrang..so x hbs lagi hujung minggu aku..aku ingat sat lagi aku nak g berjalan..tengok lah mcm ner.....

P/s: sepanjang ari jugak aku akan bermsg ngan org penting untuk aku....
p/s(sekali lagi):..aku nak cerita lah mcm ner nak hbskan hujung minggu..yang cara aku..cara korang aku x tahu lah kan..tapi korang nak gitau pun bleh....

Sebelum mengakhiri post ini aku sediakan serangkap pantun:

pergi ke pekan membeli sagu,
sagu dicuri oleh hantu,
apabila tiba hujung minggu,
duduk statik mcm batu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...