Saturday, October 23, 2010

Yang pergi tetap pergi yang hidup???

Salam,
Rasa2 aku dah sebulan lebih kawan baik aku..sahabat baik aku...telah kembali ke rahmatullah disebabkan exsiden....masa dier meninggal aku sanggb balik dari penang nak jumpa dier..terima kasih gak kepada member baik aku gak kerana sudi balik ngan kau bertemankan kereta kancil yang x seberapa....

aku giler babi sedih sampai x terkata aku ni..asyik mata je berair.......
nak di jadikan cerita semenjak dua menjak ni...ader dah dua mlm aku termimpikan dier ..sunggu aku rindu nak tengok muka dier..maybe sebab aku x dpt tengok muka dier aritu kot sebelum tanam...aper2 moga roh nyer dicucuri rahmat dan dikalangan owg beriman..al-fatihah untuk arwah naim....semoga keluarga nyer diberi kekuatan untuk menempuh dugaan...

p/s: Huih kalau aku meninggal ader ke owg ingat aku?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...